-
Klient w elektronicznym formularzu zamówienia wybiera sposób dostawy
-
Dostawa jest dokonywana przez przewoźnika, wybranego przez Klienta. Apteka realizuje dostawy za pośrednictwem:
a) firmy kurierskiej: DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
-
Apteka realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient obowiązany jest pokryć koszt dostawy wybranej przez siebie opcji dostawy, zgodnie z podanymi Klientowi Warunkami Dostawy.
-
Dostawa Towarów jest realizowana na adres wskazany w formularzu zamówienia przez Klienta, przy uwzględnieniu ograniczeń dostawy produktów leczniczych.
-
Apteka dostarcza Towary zapakowane w sposób zapewniający zachowanie ich jakości i integralności. Opakowanie przesyłki opatrzone jest etykietą przymocowaną w sposób trwały, zawierającą: odcisk pieczątki placówki, numer zamówienia, dane dotyczące odbiorcy, określenie warunków transportu oraz numer telefonu do kontaktu.
-
Zamówiony przez Klienta Towar może być odebrany osobiście w Aptece Silesia 9, przy ul. Równoległa 3B, w miejscowości Szczawno-Zdrój (58-310) wyłącznie po uprzednim zaznaczeniu takiej opcji na etapie zamówienia.
-
W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Klienta (błędny adres, odmowa przyjęcia), Apteka zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Klienta kosztów ponownego transportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.
-
W przypadku nieuzasadnionego nieodebrania towaru, Klient może odebrać towar z Apteki we własnym zakresie, w godzinach pracy Apteki (w dzień roboczy od 7:00-19:00) po uprzednim poinformowaniu Apteki o wybranym terminie. Ewentualna, ponowna dostawa towaru przez Aptekę lub dostawa na inny wskazany adres jest możliwa w drodze odrębnego porozumienia pomiędzy Apteką a Klientem.
-
Koszty i sposoby dostawy
- odbiór osobisty
- Inpost Paczkomaty 24 12,00 zł
- Odbiór w punkcie DHL 14,00 zł
- Wysyłka kurierem Inpost 14,00 zł
- Wysyłka kurierem DHL 14,00 zł