.

  1. Klient w elektronicznym formularzu zamówienia wybiera sposób dostawy

  2. Dostawa jest dokonywana przez przewoźnika, wybranego przez Klienta. Apteka realizuje dostawy za pośrednictwem:

                  a) firmy kurierskiej: DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,

                  b) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat).
Produkty lecznicze nie są dostarczane za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24. Wysyłka Produktu leczniczego odbywa się w warunkach zapewniających jakość Produktu leczniczego oraz bezpieczeństwo stosowania – art. 68 ust 3k ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2016.2142 t.j.), co stanowi podstawę do ograniczenia wyboru Dostawcy w trakcie składania zamówienia.
  1. Apteka realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Klient obowiązany jest pokryć koszt dostawy wybranej przez siebie opcji dostawy, zgodnie z podanymi Klientowi Warunkami Dostawy.

  3. Dostawa Towarów jest realizowana na adres wskazany w formularzu zamówienia przez Klienta, przy uwzględnieniu ograniczeń dostawy produktów leczniczych.

  4. Apteka dostarcza Towary zapakowane w sposób zapewniający zachowanie ich jakości i integralności. Opakowanie przesyłki opatrzone jest etykietą przymocowaną w sposób trwały, zawierającą: odcisk pieczątki placówki, numer zamówienia, dane dotyczące odbiorcy, określenie warunków transportu oraz numer telefonu do kontaktu.

  5. Zamówiony przez Klienta Towar może być odebrany osobiście w Aptece Silesia 9, przy ul. Równoległa 3B, w miejscowości Szczawno-Zdrój (58-310) wyłącznie po uprzednim zaznaczeniu takiej opcji na etapie zamówienia.

  6. W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Klienta (błędny adres, odmowa przyjęcia), Apteka zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Klienta kosztów ponownego transportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.

  7. W przypadku nieuzasadnionego nieodebrania towaru, Klient może odebrać towar z Apteki we własnym zakresie, w godzinach pracy Apteki (w dzień roboczy od 7:00-19:00) po uprzednim poinformowaniu Apteki o wybranym terminie. Ewentualna, ponowna dostawa towaru przez Aptekę lub dostawa na inny wskazany adres jest możliwa w drodze odrębnego porozumienia pomiędzy Apteką a Klientem.

  8. Koszty i sposoby dostawy

          - odbiór osobisty

          - Inpost Paczkomaty 24  10,00 zł 

          - Odbiór w punkcie DHL   14,00 zł 

          - Wysyłka kurierem Inpost 14,00 zł

          - Wysyłka kurierem DHL 14,00 zł

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć